Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-19T21:39:27+02:00
Avirg,Colibița,Călinești,Vindrel,Lala Mic și Lala Mare,Izvorul măgurii,izvorul zânelor,lacul oii,pârâul roșu și multe altele. P.S acestea sunt denumirile lagunelor din Romania. Lagunele sunt niște întinderi de apă din regiunile litorale rezultate în urma închiderii parțiale a golfurilor.
5 4 5
2014-03-19T21:41:15+02:00
 Razim
Golovița
Zmeica
Sinoie
Gargalîc
Tașaul
Siutghiol
Agigea
Tuzla
Techirghiol
Mangea
Schitu

Sunt limane din zona Dobrogea 
2 5 2