Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-14T18:26:13+02:00
Ajunsul cred.sper ca team ajutat
a ajuns este forma verbului. ex: el a ajuns acasa.
un ajuns doi ajunsi.....nu a ajuns!!! nu ma refer la infinitiv
Ok. Da-mi ex de o propozitie in care ajuns este subst.
ajuns e in casa
cred
2014-01-14T18:26:34+02:00
Ajuns (un ajuns ; doi ajunsi)
Nu are substantiv.
cum sa nu aiba ma substantiv...ajuns este subst