Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-19T19:57:52+02:00
Notam : b - numarul baietilor
               f - numarul fetelor
b = 3 f
b - f = 90
3f - f = 90
2f = 90
f = 90 : 2
f = 45 - numarul fetelor
b - 45 = 90
b = 90 + 45
b = 125 - numarul baietilor
b + f = ?
125 + 45 = 170 - numarul fetelor si al baietilor ce participa la concursul de saniute

Sper ca te-am ajutat !

2014-03-19T20:15:40+02:00
Notam b=baieti si f= fete atunci avem b=3f ;b-f=90;3f-f=90;2f=90;f=45=nr.fetelor;b=3x45;b=135=nr.baieti total copii 135+45=180