Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-19T19:47:17+02:00
(2,25+a):2=3,14
A:2=3,14
A=3,14X2=6,28
2,25+a=6,28
a=4,03
iti multumesc foarte mult
cu placere
nu prea am inteles la prima cum e
te rog mai scri inca o data
de fapt nu mai scrie acum am inteles
2014-03-19T19:50:28+02:00
 m_{a} =  \frac{a+b}{2} = 3,14
a+b = 3,14*2
a+b=6,28
a=2,25
2,25+b=6,28
b=6,28-2,25
b=4,03

  Sper ca te-am ajutat !