Răspunsuri

2014-03-19T19:27:25+02:00
.cred ca e aceasta:nu stiu precis
ha ha :\ ce raspuns inteligennt !
asta am inteles
masa,scaunul,biroul,usa
wow! -_- crezi ca eu nu stiu ce-s alea fii serioasa? am cerut poze
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-19T20:23:01+02:00
Ce obiective isi propune asociatia si de ce este necesara? 
Dupa o buna perioada de pionerat, casele pe structura de lemn , sunt din ce in ce mai solicitate  de clientii  din Romania. Pentru ca  sunt recunoscuti pentru profesionalismul lor , romanii sunt solicitati sa construiasca aceste case si in Europa, si nu  de putine ori .
1 5 1