Vrei sa cumperi o bluza de 97 de lei.Nu ai bani , asa ca ii ceri mamei 50 de lei si tatalui tau 50 de lei =100 lei . Cumperi bluza si iti raman 3 lei . Ii dai mamei tale inapoi 1 leu si tatalui tau 1 leu si cu un leu ramai tu.Acum le datorezi la amandoi 49 de lei.
49+49+1(al tau)=99 lei
UNDE E 1 LEU ?????????????

2
nu
da nu stiu
nu mai spune d-astea atunci
ăăăăăăăăăăăăăăăăăăăăăăăăăăăăăăăăăăăăă
bineeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Răspunsuri

2014-03-19T19:52:43+02:00
In bluza)))glumesc....nustiu m-am gindit chiar am cautat si pe net,dar nicio solutie nu am gasit,nustiu prima data cind vad asa situatie...credca il voi folosi la scoala sa-mi bat joc de colegii eminenti sa-i pun la incercare...oricum nu cred sa fie vreo solutie(
pai si eu o sa o folosesc sa-mi bat joc de ei LOL :))))))) ^_^ vreau sa vad cum li se incing creierele daca au asa ceva O______O
)))vii la ei si le zici ca nu sunt competenti de a fi eminenti,apoi la dai problema si te dai intr-o parte vezi cum fierb ei cartofii)buna idee
ms vezi ca stiu sa gandesc dar eu nu cred ca au creier nu cred ca au nici macar cerebel O___O :))))))))))
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-19T20:19:01+02:00
Nu este nimic in neregula:
Nu am avut nici un ban. Acum am bluza de 97 de lei, si mai am un leu, deci 98 de lei. Datorie, am tot 98 de lei,  49 de lei mamei si 49 de lei tatalui.

La acel calcul 49+49+1, s-au adunat la doua datorii,  un leu care este la mine, deci al meu. Acea suma nu reprezinta nimic altceva decat o sperietoare.
ce mai lamurit -_-
Sper ca da. si pe ceilalti.
sti ca eram sarcastica nu ??