Răspunsuri

2014-03-19T19:23:01+02:00
1 supra 1 = 1 

Ma intreb oare ce clasa esti :) .


Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-03-19T19:24:21+02:00
1                                                                                                                                    -   = 2 pe 2      adica 1 intreg                                                                                                                1         asta e raspunsul si mie mia venit
1 5 1