Răspunsuri

2014-03-19T19:19:53+02:00
Munca omului este ca o bratara de aur.la fel ca aurul, și meseria înnobilează omul.noi ne putem modela de pe acuma ca sa putem obtine o slujba cu adevarat importanta.unii oameni iau munca ca pe o joaca.si eu vreau sa-mi gasesc o slujba importanta.
mai poti completa tu..sper ca ti-am fost de ajutor

6 3 6
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-19T19:25:43+02:00


de mic copil parintii imi spuneam ca totul se castiga prin munca.

niciodata nu primesti ceva pe degeaba.

mama mea a gasit multe modele care ma pot ajuta in viata.

cel mai bine poti invata ceva prin jocuri creative .

poti modela viata dupa cum iti doresti ca ea sa fie.