Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-19T19:11:37+02:00
c-o falcã-n cer si cu una (sau alta) în pãmânt, 1) (ânv.) cu gura larg deschisã, spre a înghiti tot ce-i iese în cale; 2) foarte nervos, înfuriat la culme: cu o falcã-n cerul sfânt si cu alta pe pãmânt..... sper ca te-am putut ajuta
2014-03-19T19:13:32+02:00
Adica cu un obraz  in bolta si cu alt obraz in pamant.
asa cred.
oricum Bafta!
3 1 3