Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-19T19:06:01+02:00
Comandant, ofiter, amiral, locotenent, general, 
1 5 1
2014-03-19T19:07:57+02:00
Campul lexical al unui cuvant este grupul de cuvinte din care face parte el . 
exemple : campul lexical al cuvantului casa : acoperis , pereti , terasa , scari , geam , ferestre .... etc 
campul lexical al cuvantului maior : armata , subofiter , ofiter , arma , baza militara , tanc , comandant .
campul lexical al unui cuvant este grupul de cuvinte din care face parte el .
exemple : campul lexical al cuvantului casa : acoperis , pereti , terasa , scari , geam , ferestre .... etc
campul lexical al cuvantului maior : armata , subofiter , ofiter , arma , baza militara , tanc , comandant .