Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-19T19:05:03+02:00
I nr. 7 segm
II nr. un segm. 
144:6=24 al doilea nr.
24x7= 168 primul nr.
2 5 2
2014-03-19T19:08:48+02:00
Aflam segmente egale si faci 114 minus 18 care iti da 126 ,dupa faci pentru a afla pe b si faci 126 impartit la 6 si iti da 21 ,iar la urma faci pentru a afla pe a pui in paranteza 21 ori 7 închizi paranteza si faci plus 18si iti da 165 .la urma afli suma 165 plus 21 iti da 186.
1 5 1