Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-19T18:52:46+02:00
Vecinii italiei la Nord sunt: Austria, Franta, Elvetia.
                        la Est sunt: Slovenia, Marea Adriatica ,
                        la Vest sunt: Marea Tineriana, 
                        la sud sunt: Marea Mediterana.
      
17 3 17
2014-03-19T18:58:33+02:00
Vecini Italiei sunt:Franta in E
                        Slovenia in N
                        Austria in N
                        Slovenia in E
8 2 8