Răspunsuri

2014-03-19T18:30:19+02:00
Notam numerele cu a , b ,c 
a+b+c= 246 
b=2a
c=b+36 

Pai inlocuim pe b in ultima ecuatie si iese ca c= 2a+36
Ducem totul la prima ecuatie si iese ca a+ 2a+ 2a+36 = 246
                                                        5a + 36 = 246
                                                          5a=210
                                                          a=42
                                                         b= 2*42=84
                                                          c=84+36=120 
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-19T18:32:20+02:00
|---|A
|---|---|B
|---|---|+36C   246-36=210  210:5=42 un sg si A
42x2=84B 
42X2+36=120C

2 5 2