Răspunsuri

2014-03-19T18:25:38+02:00


suma atrei termeni este 882. al doilea este de 2 ori mai mare decat primul iar al treilea este de 2 ori mai mare decat al doilea.afla nr..


1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-03-19T18:27:13+02:00

a.I____I
b.I____I____I
c.I____I____I____I____I

Suma este 882 si avem 7 parti egale . Afla o parte :
 882:7=126 ( nr. a )
 126x2=252 ( nr. b )
 126x4=504 ( nr. c )

Verificare : 126+252+504=882
3 4 3