da
am scris 10 si mai am nevoie de 10
Tara mea este o frumusete rara. Germania este o tara foarte mare. PSY este din tara soarelui rasare. Rusia este o tara puternica. Italia e o tara curata. . Romania face parte din UE din anul 2007. Tara mea este o tara puternica.
nu mai am idei!
Comentariul a fost şters

Răspunsuri

2014-03-19T18:21:28+02:00
Tare tare 
tara constiincioasa
tara linistita
tara curata 
tara murdara 
tara puternica 

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-19T18:22:44+02:00
Tara mea este frumoasa/Tarile acestea fac parte din UE/acest drapel este a unei tari/tara moldovei este in vecinatate cu cea a romaniei/Aceasta tara e ca dintr-o poveste./Tara mea este foarte moderna/ Germania este o tara pitoreasca sau pui si tu o alta tara
... este o tara istorica