Spunetimi cu se face problema asta cu aflari


la un chiosc de ziare s-au adus 774 de ziare. Pana la pranz s-a vandut o treime din numarul ziarelor aduse,iar dupa-amiaza s-au vandut de doua ori mai multe ziare decat dimineata. Cate ziare au ramas seara?



2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-03-19T16:59:48+02:00
1/3 din 774⇒774:3x1=258 ( s-au vandut dimineata )
 258x2=516 ( s-au vandut dupa-amiaza )
 258+516=774 ( vandute dimineata si seara )
 774-774=0 ( nu a mai ramas nici un ziar )

1 5 1
2014-03-19T16:59:48+02:00