Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-19T16:50:52+02:00
Pronumele este partea de vorbire flexibila care tine locul unui substantiv! sper ca te-am ajutat ex:el ea

Pronumele este partea de vorbire care inlocuieste substantivul!
Pronumele personal este partea de vorbire flexibila care tine locul unui substantiv. De exemplu, in loc sa spui: "Maria merge la scoala", poti spune "Ea merge la scoala". "Ea" este pronumele personal care inlocuieste substantivul Maria.
Alta definitie a pronumelui personal ar fi: Pronumele personal este pronumele care indica persoana vorbirii (eu, noi), cu care se vorbeste (tu, voi) sau despre care se vorbeste (el, ea, ei, ele).
2014-03-19T16:53:39+02:00
Pronumele este cand te adresezi cuiva cu tu, el, ea,voi,tie,lui,voua
sau pronumele de politete cand te adresezi cuiva cu dumneavoastra, dansa, dansu