Răspunsuri

2014-03-19T16:44:25+02:00
1osul frontal
2osul etmoid
3osul sfendoid
4osul acciptal
5osul parietal
6osul temporar

sper sa iti fie de ajutor 

mersii dar eu am gresit trebuia sa scriu muschii dar am scris in comentariu poate n-ai vazut!ms totusi
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-19T16:46:14+02:00
Muschii capului:muschii mimicii si muschii masticatori
muschii mimicii:frontal sprancenos,auriculari,occipital,zigomatic patratul si triunghiularul buzelor mental,orbicularul ochilor orbicularul buzelor bucinator

muschii masticatori: maseteri temporalpterigoidian extern pterigoidian intern :D sper ca te-am ajutat :p                                                                                             
1 5 1