Cosmin scrie in ordine crescatoare numerele naturale de la 1 la 20 inclusiv,iar intre ele pune semnul "plus" , apoi observa ca , daca pune un semn "egal" in locul unui semn "plus" , se stabileste o egalitate.

Care sunt numerele care intre Cosmin a pus semnul "egal" ?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-19T16:17:51+02:00
1+2+3+4+5+6+7+8+9+10+11+12+13+14=15+16+17+18+19+20
15 4 15
Muckeas Grasias !
cu placere
asta cum se face media aritmetica a patru nr este 2,531.sa se afle suma nr. va rog sa aratati cum ati rezolvat
Eu stiam s`o rezolv doar ca imi era lene sa fac calculele :|
puturosule
2014-03-19T16:31:28+02:00
Deci.....1+2+3+4+5+6+7+8+9+10+11+12+13 +14=15+16+17+18+19+20, SI POTI SA VERIFICI calculand prima cu ultima cifra,apoi a doua cu penultima si tot asa.....
16 4 16