Răspunsuri

2014-03-19T16:10:11+02:00
Devine romania mare
regim de guvernare democratie
stat invingator in primul razboi mondial
rupe relatiile intelectuale cu rusia
1 3 1
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-03-19T16:16:31+02:00
Renunta la relatile cu Rusia
Se apropie de tarile din Vest
Romania devine totodata, stat european( regim democratic: monarhie constitutionala), 
-stat invingator in Primul Razboi Mondial
dupa 1918, statele romane se unesc, devenind Romania Mare
1 5 1