Răspunsuri

2014-03-19T16:10:36+02:00
Neted-fin
sec-naspa
a poposi-a se odihni 
maret-?
scanteie-blitz
nemiscata-dreapta
neperitoare-?
miazazi-?
1 1 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-19T16:21:30+02:00
Neted=cu suprafata fara asperitati sau neregularitati (despre terenuri) fara denivelari, intins, plan   sec=lipsit de apa sau umezeala, gol, desert, fara miez, lipsit de sens de continut     a poposi=a face un popas, a intrerupe o calatorie, un drum pentru a se odihni, a ramane undeva peste noapte  maret=impunator,grandios,monumental,impozant,splendid,falnic,magnific , fudul,infumurat,trufas,semet      a scanteia=a produce o lumina stralucitoare, a sclipi     nemiscata=neclintita, imobilizata,incremenita , inlemnita    nepieritoare=nemuritoare    miazazi=sud,austral, amiaza, pranz
5 3 5