Răspunsuri

2014-03-19T15:35:38+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-19T16:04:48+02:00
Multime=duium, potop, puhoi, puzderie, sumedenie        groaza=spaima, frica, teroare, infiorare, oroare    a manca pamantul= a fugi, a o lua la sanatoasa   a-i da dreptate=a fi deacord, a accepta        a da scapare= a da libertate, a se salva, a se mantui, a se desprinde a se debarasa, a evada, a se descotorosi, a se sustrage, a se dezbara, a pierde, a omite, a nesocoti, a neglija      gloata=multime de oameni adunata intr-un loc     groaza si vai=sentiment de frica puternica, de spaima intensa     multime pagana=lume multa, grup mare de oameni adunati laolalta care se inchina la zei sau la idoli,  oameni rai la suflet, cruzi , nemilosi    a da scapare= a lasa neobservat, a pierde din vedere, a omite, a nu sesiza, a nu intelege, a nu retine    nicaierea=nicaieri     taberi=asezari in locuri pitoresti, cu amenajari speciale pentru copiii si tineri aflati in vacanta, cantonament