Răspunsuri

2014-03-19T15:07:40+02:00
''Fiecare om are un zambet aparte.Nu mi se pare ceva important ,dar eu am observat asta inca de cand ma stiu. Fiecare simbol ,chicoteala sau strangere de mana pare a da nastere unui sentiment de amicalitate. Pretuieste copilaria ca si cum  tu ai fi un porumbel  intr-un continuu zbor.''
Textul trebuie sa fie de clasa a doua.
Pai..Eu nu prea ma incadrez in ''Clasa a II-a''.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-19T15:09:58+02:00
              Andreea vazu azi un porumbel.Imi spunea ca este foarte important si ma intreba deodata ce simbol are acesta?
Eu dadeam crezare si spuneam ca acest porumbel simbolizeaza pacea si armonia.
Eu asa credeam.
11 3 11
Ma bucur mult ca te-am ajutat.
Ce titlu i se potriveste?
pai, eu cred ca i s-ar potrivi ” porumbelul ”
sau simbolul unui porumbel
Multumesc.