Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-19T14:32:06+02:00
Mierea este un aliment dulce, lichid siropos produs natural de catre albine ca hrana pentru ele insele. Culoarea aurie si gustul delicios sunt inconfundabile. Dupa ce albinele culeg nectarul de la o floare, il amesteca cu produse chimice din saliva lor pentru a rezulta mierea

Albinele zboara inapoi in stup si-l pastreaza in celulele fagurilor. Excesul de umiditate este inlaturat din miere cu ajutorul aripilor albinelor, pentru ca mierea sa fie gata pentru consum. Rolul si actiunea naturala a albinelor este cu adevarat uimitoare, iar rezultatul este un produs alimentar deosebit: mierea.
Mie nu imi trebuie o descriere imi trebui o reclama cum ar fi la pasta Colgate.
2014-03-19T15:16:08+02:00
Cu rabdare si cu tacere se face agurida miere.