La un atelier s-au confecționat 806 fețe de pernă și cearșafuri. știind că din acestea 179 sunt cearșafuri de pat,iar 236 sunt cearșafuri de plapuma ,afla câte fețe de pernă s-au confecțonat

2

Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-03-19T14:04:23+02:00
1.Cate cearceafuri de pat si de plapuma sunt in total ?
  179+236=415
2.Cate fete de perna s-au confectionat ?
  806-415=391 
 R: 391 fete de perna
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-19T14:17:31+02:00
     Rezolvare:
1)  aflam totalul cearceafurilor de pat si plapume.
   179+236=415   
         din fetele de perne  scadem numarul de cearceafuri de pat si de plapume.
deci: 806-415=391
atunci am aflat numarul fetelor de perne.
RASPUNS: 391 fete de perne.
Mult Succes!