Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-03-19T13:20:06+02:00
A.I____I____I____I____I
b.I____I____I
c.I____I

 Suma este 497 . Avem 7 parti egale , deci putem sa aflam o parte sau pe "c"
 497:7=71 ( nr. c )
 71x2=142 ( nr. b )
 71x4=284 ( nr. a )
 Verificare : 284+142+71=497 
deci c este al treilea numaru nu?
da
a ok
poti sa faci si cealalta problema care am puso si sa o faci prin intrebari?
2014-03-19T13:23:12+02:00

a+b+c=497

4*c=a

b=a/2 => b=4c/2

4*c+4*c/2+c=497 =>14c=994 => c=71 => a=284 => b=142