Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-19T12:49:17+02:00
Daca enuntul problemei e cel corect ai ca x + y + z = 420 si ca 2x = 5y = 6z = k => x = k/2, y = k/5 si z = k/6;
Inlocuim in prima relatie => k/2 + k/5 + k/6 = 420 <=> 15k + 6k + 5k = 12600 => k = 12600/26= 484.61;

afli imediat pe x, y si z;

Bafta!


2 5 2
2014-03-19T13:04:18+02:00
Pai ar fii 2x3 si 4/7 si rezultatul imparti la 420.