UGENTTT!! AJUTOR REALIZEAZA ACORDUL ADJECTIVELOR MENTIONATE INTRE PARANTEZE CU SUBSTANTIVELE DETERMINATE
de pe culmea ...(frumos),din codrul de fagi..(batran),in deisul carora e pururea noapte,scapatam in valea ...(larg) si ...(luminos) a tismanei ..deodata,ca la un semn,perdeaua de arbori se da lo o parte sus,pe varful unei stanci...(fioros),iti apare in toata ...(fantastic) ei maretie

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-19T10:26:31+02:00
 "de pe culmea frumoasa,din codrul de fagi batrani,in deisul  carora e pururea noapte,scapatam in valea larga si luminoasa  a tismanei...deodata,ca la un semn,perdeaua de arbori se da la o parte sus,pe varful unei stanci fioroase,iti apare in toata  fascinanta  ei mareata."



Sper ca nu am gresit. :)
:) iti multumesc mult esti un scump :*
Nu ai pentru ce :) ma bucur ca te-am ajutat
:) :3
2014-03-19T10:32:58+02:00
Frumoasa,batrani,larga si luminoasa,fioroase,fantastica.