Răspunsuri

2014-03-19T09:26:34+02:00
14 cm pentru ca BE = EC conform proprietatii mediatoarei unui segment dat;


Bafta!
Imi puteti arata cum ati fcut-o sa am si eu habar ! :D
P ABE = BA + AE + EB = AB + AE + EC = AB + AC;
Va multumesc mult !
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-19T09:38:56+02:00
In triunghiulABC rezulta pe teorema lui pitagora ca BC la puterea a = AB a puterea 2 +AC la puterea a 2
Bc la 2=36+64
bc la 2 =100
Bc =radical din 100
BC = 10
P triunchiului ABC = AB+AC+BC
                            =6+8+10    
                             24 cm
2 4 2