Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-19T08:19:50+02:00
Alunis=subst,form prin derivare,cu sufxul ,,-is'',de la subst ,,aluna''
mortiu=adverb,f prin dv,cu suf ,,iu'',de la adj ,,mort''
a rasturna=vb,f prin dv,cu prefixul ,,ras-'',de la vb ,,a turna''
doinas=adj,f prin dv, cu sufixul ,,-s'',De la subst ,,doina''
SURIOARA=SUBSTANTIV,FORMAT PRIN DERIVARE,CU SUFIXUL DIMINUTIVAL ,,IOARA'',DE LA SUBSTANTIVUL ,,SORA''
restul:=subst,f prin dv, cu suf ,,ioara'',de la ,,stii si tu''

gios=jos
sa-i puie=sa-i puna
giuram=juram.
Cel mai bun?????
31 4 31
2014-03-19T08:22:29+02:00
Cuvintele s-au format astfel:
alun mort rastoarna doina sotie sora glezna buza 
forma literara este:
jos sa puna juram

8 3 8