Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-18T23:40:26+02:00
20,23 + x = 30,54
      2

20,23+x = 30,54 * 2
20,23 + x = 61.08
x=61,08 - 20,23
x=40,85
8 4 8
2014-03-18T23:52:11+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Media aritmetica M indice a=(x+y)/2
din problema stiim ca de ex.x=20,23
inlocuim 30,54=(20,23+y)/2⇒30,54·2=20,23+y⇒61,08=20,23 +y⇒y=61,08-20,23⇒
y=40,85
verificare (20,23+40,85)/2=61,08/2=30,54
e de clasa 5 problema asta
nu se poate rezolva altefel???
decat asa??