Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-18T22:48:55+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
25/100·800=200 lei
30/100·510=153 kg

1 5 1
2014-03-18T22:49:57+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
a)25supra 100din 800 lei
  \frac{25}{100} * 800   se simplifica 100 cu 800 si ramane 1 si 8 =  25*8= 200lei

b)30 supra 100din510 kg

 \frac{30}{100}*510 se simplifica 100 cu 510 si ramane 10 si 51 = [/tex] \frac{30}{10}*51
= \frac{30*51}{10} = \frac{1530}{10} = 153kg

 Sper ca te-am ajutat !!!
1 5 1