Sunt mai multe probleme si exerciti deoarece nu am avut multe puncte!!
ex1) Doua stilouri si 3 creioane costa 15 lei, iar 5 stilouri si 6 creioane costa 36 lei. Ce rest voi ptimi de la 20 lei, daca voi cumpara 2 stilouri si 2 creioane?

ex2) Pe un teren lung de 52 m s-au plantat cate 6 pomi pe rand, acestea fiind dispuse pe latime , la distanta de 3m unele de altele.
Cati pomùi au fost necesari , stiind ca distantele de la margini pana la primele randuri au fost de 2m?


ex3) O familie este formata din tata, mama si copil. in prezent , suma varstelor lor este 68, iar cu 7 ani in urma aceasta era de 47 de ani.
a) Care va fi suma varstelor membrilor familiei peste 8 ani?
b) Cati ani are acum fiecare membru al familiei , daca tatal este cu 24 de ani mai mare decat varsa copilului?




VA ROG FRUMOS SA MA AJUTATI SI PE MINE CU REZOLVAREA PROBLEMELOR ASTEA 3 CA DACA NU MAINE I-AU 4 LA SCOALA VA ROG FRUMOS!!!!!!!!!
NU CHIAR PE TOATE DACA NU LE STITI DAR VA ROG AJUTATI-MA!!!

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-18T23:06:44+02:00
Cam asta am stiut sa fac...
Bafta! :)
pai eu nu vad ce urmeaza dupaia si ce scriu las asa sau ce fac?
Nu,il continui.
2c+m +24=68
m=68-24-2c=44-2c
multumesc foarte mult au fost bune cele pe care mi le-ai facut si mi-a dat un 10 iti raman datoare ms mult
2014-03-18T23:13:11+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
2.52m-2m-2m=48m
48m:3m=16m
16×6=96 pomi
sper sa fie bine