Ecuatia vitezei unui mobil care se misca uniform accelerat este: v=5+3t.Ecuatia spatiului pentru aceasta miscare este: a) S= t+ 3/2 t patrat; b) S= 5t+ 3t patrat ; c) S=5t + 3t patrat/2 d) S= 3t + 5t ; e) S=3t + 5/2 t la a 3-a DORESC REZOLVAREA COMPLETA :D

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-18T22:47:34+02:00
Avem legea spatiului S(t) = x0 + v0 * t + (a * t * t) / 2. ( x0 = pozitia initiala; v0 = viteza initiala; a = acceleratia constanta) . In problema, x0 se considera 0.  Ramane de aflat v0 si a. Avem legea vitezei v(t) =  v0 + at = 5 + 3 * t. Deci v0 este 5 si a este 3.                        Avand toate datele conuscute putem construi ecuatia spatiului. S = 5t + 3/2 * t patrat. (punctul c)                                                                                                                                                       
2014-03-18T22:48:38+02:00
Draga Spydyweb,
Iti trimit in atasament un fisier cu rezolvarea problemei, in formate .doc si .docx. Te rog sa-mi scri si sa-mi spui cum te-ai descurcat. Mult succes,
Prof De Mate 
O fi Spydyweb la liceu dar in clasa a-IX-a! Asa ca prima rezolvare mai de inteles!