Care este rolul punctului si virgulei (;) in pasajul : '' In tihla marunta de la margine, lumina se cernea in ploaie deasa si calda de raze; roiuri de musculite se roteau ici-colo, tesandu-se intr-un joc grabit; ''

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-18T22:37:04+02:00
Rolul este de a separa în frază propozițiile care sunt independente sintactic, dar care semantic sunt suficient de apropiate pentru a forma un întreg.
1 5 1
2014-03-18T23:29:51+02:00
Acata are rol in despartirea frazei (punctul si virgula), iar (cele doua puncte) au rol in adresarea directa de ex:                                                                                                                                dupa ce pui cele 2 pct urmatoarea propozitie va fi cu linie de dialog ex: Maria a spus:                                                                                                                                 -OF! ce pacat1
1 5 1