Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-18T22:08:08+02:00
A+b+c=418
a+b=332
a+c=314=> c=314-a

(a+b)+(314-a)=418
332+314-a=418
a=228 martisoare in prima cutie
b=104 martisoare in a2a cutie
c=86 martisoare in a3a cutie
2 3 2
  • Utilizator Brainly
2014-03-18T22:08:26+02:00
418-332=86 martisoare in a treia cutie 
314-86=228 martisoare in prima cutie
332-228=104 martisoare in a doua cutie
1 1 1