Un grup de copii se joaca .ANI spune : Numarul meu de cod este cel mai mare numar natural de trei cifre disticte(fiecare litera a numelui reprezinta ocifra ) . Ce numar de cod are INA? dar ANA ?DAR NINA ?DAR NANA ?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-18T21:40:23+02:00
cel mai mare numar natural de trei cifre distincte este 987 ,

adica A = 9 , N = 8 , I = 7

INA = 789
ANA = 989
NINA = 8789
NANA = 8989
2 3 2
2014-03-18T22:18:52+02:00

INA---462,  ANA---262,  NINA---6464,   NANA---6262.