Pentru ziua de 8 martie s-au adus la o florarie 1000 de fire de flori ,astfel : 125 frezii,narcise cu 56 mai multe ,zambile cat frezii si narcise la un loc ,iar restul lalele .Cate lalele s-au adus ?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-18T21:03:20+02:00
Frezii:125
narcise:125+56=181
zambile:125+181=306
lalele:1000-125-181-306=388
  • Utilizator Brainly
2014-03-18T21:05:33+02:00
125 frezii
125+56=181 narcise
125+181=306 zambile 
125+181+306=612 frezii , narcise si zambile 
1000-612=388 lalele

125+56=181 narcise
125+181=306 zambile
125+181+306=612 frezii , narcise si zambile
1000-612=388 lalele