Desenati o dreapta d si un punct M exterior acesteia.Construiti prin M , MN ΙΙ d.

puneti o poza cu desenul facut pe paint sau pe o foaie. va rog, am mare nevoie de ajutor.

Daca dati raspunsuri absurde doar pentru puncte, va rapotez.

2

Răspunsuri

2014-03-18T21:00:27+02:00
................................................................................................................................................................................
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-18T21:02:51+02:00
                                                                                               d
________________________________________________________________



                                           M                                             N
__________________________|_________________________|_____

6 4 6