Răspunsuri

2014-03-18T21:12:24+02:00
Noua=numeral cardinal,valoare substantivala,caz N,S
zece= numeral cardinal,valoare subst,cazN, NP
4 5 4
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-18T21:29:14+02:00
Noua-numeral cardinal,simplu cu valoare adv,defectiv de nr.gen fem.caz Ac.f.s. complement circumstantial de mod........zece-numeral cardinal,simplu cu valoare substantivala,nr.pl.defectiv de gen,caz Ac.f.s.c.c.m. sper ca te-am ajutat

9 4 9