1)Suma a trei nr este 2,7.Aflati media lor aritmetica.
2)Media aritmetica a doua numere este 34,iar unul dintre ele este 49 . Calculati celalalt numar.
3)Media aritmetica a trei nr este 31,iar doua dintre ele sunt 24,7 si 15 .Calculati cel de-al treilea numar. (Pun intrebarea de 100 de ori pana raspundeti!)

2
Nu ai pus o intrebare, ci trei.
Intrebarile* Scuzati-ma domnu` :|
a+b=2,7 => a=2.7-b deci a+b/2=2.7-b+b/2 care e egal cu 1,35
Ohm..mai bine nu mai scriu ..ca n-am inteles nimic,ii zic lu` profa ca n-am stiut.:))

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-18T21:08:36+02:00
A) Media aritmetica a trei numere este suma lor impartita la 3. Deci 2,7:3=0,9
b) 34=(49+x)/2⇒68=49+x⇒x=17
c) 31=(24,7+15+x)/3⇒93=39,7+x⇒x=93-39,7=53,3

Ti-a trecut supararea?
14 4 14
La 1 potii pune si tu mai detaliat,te rog?.
Sunt grea de cap :-w
Pai suma este data in enunt. Doar imparti la trei.
2014-03-18T21:10:21+02:00
1)a+b+c=2,7
ma=(a+b+c)/3= 2,7/3= 0.9

2) (a+b)/2=34
   a=49
(a+b)/2=34=>a+b=2x34=68
a=49 => 49+b= 68
             b=68-49+19

3) (a+b+c)/3=31
a=24.7
b=15
(a+b+c)/3=31 => a+b+c=93
                         24,7+15+c= 93
                         c=93-24,7-15
                         c=53,3
Sper ca te-am ajutat. Daca nu ai inteles ceva te rog sa ma intrebi.

11 4 11
In structura asta "b=68-49+19" , vroiai sa zici =19 , nu ? :d :))
in fine ,cum era , era . Mersii mult :*
Da, asta vroiam sa spun:)) Nu ai pentru ce:)
:**