Răspunsuri

2014-03-18T20:39:54+02:00
- Buna , draga albinuta !
-Buna , trandafirul meu ! 
- Ce mai faci ?
- Bine , tu ?
- Bine  ,  esti foarte micuta , draguta si harnica ! 
- Multumesc , tu esti  rosu ca sangele si foarte dragut ! 
- Multumesc , cred ca esti foarte ocupata , ti-ai irosit timpul vorbind cu mine ! 
- Nu , mie mi-a facut placere !
- Ok , ceau !
-Ceau !


Sper ca te-am ajutat !
3 3 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-18T21:41:28+02:00
- oare cine se tot abate deasupra petalelor mele?
-buna, domnule trandafir, ce mai faci?
-aaaa, vad ca e o albina mica si gingasa.
-ia spune-mi matale, ce gand te aduce aici la mine?
-miriosul fermecator al petalelor dumneavoastra ma face sa-mi las munca deoparte.
-ei, nu-i asa ca petalele mele au un miros imbietor?
-asa este.
-uite, ca acum trebuie sa plec.
-imi pare bine ca te-am cunoscut.
-paaa.
-pa, draga albina si o zi buna.