Ce stare sufleteasca exprima expresia " de cantec goi " din poezia " Veztitorii primaverii de George cosbuc " >>>>>> RAPPIIIIDDD

2
de cantec goi= insemna ca sunt pustii ,
Pomii se intuneca de cantec goi sau pomii isi pied farmecul de cantec goi
Copacii de cantec goi isi inghit amarul

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-18T20:21:52+02:00
  • Utilizator Brainly
2014-03-18T20:22:54+02:00