Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-18T20:24:22+02:00
Asemanari:sunt plante superioare care ajuta la formarea solului;
Deosebiri:muschii sunt un tal,iar ferigile,cormofie;S-au nascut in perioada veche;
34 4 34
2014-03-18T22:09:03+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Asemanari -plante verzi care nu au flori
deosebiri -muschii vegetali (briofite)sunt talofite plante care incă nu au organe -radacină,tulpină ,frunze in timp ce ferigile (pteridofite) sunt cormofite plante cu corm intreg (radacină tulpină,frunze)
27 3 27