Răspunsuri

2014-03-18T20:09:07+02:00
Cele care nu au coloana vertebrata... adica paiengenii racii molustele viermii  dar sa nu zici niciodata ca serpii au coloana vertebrata... e o mare prostie ,........ sper ca ti-am fost de folos..... 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-18T20:13:55+02:00
Animalele nevertebrate  sunt  animalele fara coloana vertebrata
ex. protozoare,euglema,parameci,amiba,celenterate,corali,burete de mare,spongieni,hidra de mare ,actinia,meduza, madrepolarul,adamsia.
2 5 2