1.Descrieti un peisaj din localitatea natala, folosind cat mai multe substantive si adjectie pentru a va exprima sentimentele. ......................... Eu m-am gandit la Gradina Botanica "Vasile Fati", cea mai frumos gradina botanica, ( a2-a pe tara :D) poate ati auzit de ea, dar daca nu .. cautati pe internet. P.S.: CEL PUTIN 5 ENUNTURI. VREAU IDEI !!

2

Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-03-18T19:52:44+02:00
Ce ar fi sa te uiti pe geam si sa scrii in termeni ..faini ce vezi?
Sincera sa fiu .. Cainele meu si .. Casa vecinului, Altceva ?!
Eu zic sa scrii despre ce stii tu adica sa descrii un anumit loc sau o anumita persoana :)
Draga CapitalPlayer, te rog frumos sa mai citesti odata Exercitiul "Peisaj" nu "Persoana", am inceput sa ma gandesc la compunere, dar apreciez faptul ca te-ai uitat la intrebare ! :)
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-03-18T20:19:25+02:00
Pai  scrie ce vezi in jurul tau (Afara)
Multumesc, te-ai exprimat fft. bine, dar o sa fac cu Gradina Botanica .
OK si asta merge