Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-18T19:44:14+02:00
Bazaie ca albina.
Miroase florile ca albina.
Este imbracata in negru si galben ca albina.
Inteapa ca albina.
12 4 12
Ion inteapa ca albina.
Ana bazaie ca....
ana bizaie ca.....:::))))))
Maria este imbracata ca...
naa, e bine, domnisoara pretentioasa :))))
2014-03-18T19:44:38+02:00
Galben ca albina. Bâzâie ca albina. Harnic ca albina. Înțeapă ca albina .
le-ati copiat de undeva?
sincer
scuze acacia dar ea a raspuns inaintea ta/!
munceste ca albina , bazaie ca albina, si restu le gasesti si tu ...
Nu le-am copiat :)) .