Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-18T19:48:14+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A:X+3X=800⇒4X=800⇒X=800/4=200inseamna ca in cutie sunt 200 g bomboabe iar in cealalta vor fi 200·3=600 g
B.3X-X=400⇒2X=400⇒X=400/2=200 acelasi lucru
C.3X-200=X+200⇒3X-X=200+200⇒2X=400⇒X=400/2=200 acelasi lucru
succes
1 5 1
2014-03-18T20:04:16+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A.
In cele doua cutii sunt in total....(ce scrie acolo)

B.
Cu cate bomboane sunt mai multe in a doua cutie.

C.
Daca din a doua cutie scoate 200 bomboane si le punem in prima ele (cutiile) vor avea acelasi numar de bomboane.