Răspunsuri

2014-03-18T19:26:52+02:00
-Buna gandacelule , ce mai faci?
-Bine , stau aici si ascult cantecele pasarilor care au venit sa vesteasca primavara.
-Ohh, ce frumos... pot sta cu tine aici?
-Desigur ,spuse gandacelul fericit.
8 2 8
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-18T19:27:13+02:00
-Buna gandacelule, ce miut esti. Vad ca esti ranit !
-Da ,asa este. :(
-Nu iti face griji, te voi ingriji eu, nu te teme.
-Bine
-O sa ne jucam, si o sa ne imprietenim mai bine.
-Dar apoi o sa ma pierd de familie.
-Nu iti face griji.
-Nu am sa raman aici.
-Bine, pa pa  atunci. Sa ai grija de tine !
-Bine, multumesc si tu la fel, pa pa !

Sper ca te ajuta :D, cam trist finalul