Răspunsuri

2014-03-18T18:06:08+02:00
X=2
2x-3y=1 Înlocuim x-ul:
2 ori 2-3y=1
4-3y=1
-3y=1-4
-3y=-3
3y=3
y= \frac{3}{3}
y=1
Sper că te-am ajutat! :)
1 4 1
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-03-18T18:06:10+02:00
Poi in a doua ecuatie il inlocuiesti pe x si iti va da 2ori2-3y=1 -> 4-3y=1 -> 3y=5 -> y=5supra3 si ramana asa si solutia este {2, 5supra3}
 asta e prin metoda substitustie, prin metroda deducerii acest sistem nu se poate rezolva..

si cum se face ca nu le inteleg ?
si x iti va da -4
poi nu prea am cu sa iti arat...
poi le asezi unele sub altele si le aduni si cele la fel dar cu semn diferit se reduc
intelegi?